تبلیغات
مـخـتـلـف و مـتـفـرقـه - کیش میزبان دستاوردهای 30 ساله جمهوری اسلامی ایران در حوزه ICT

 

http://www.itexfestival.com/images/index_16.gif

دستاوردهای 30 ساله جمهوری اسلامی ایران در حوزه ICT بین روزهای 11 الی 15 بهمن ماه سال جاری مصادف با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طی نمایشگاه ITEX2009 در جزیره کیش به نمایش گذاشته خواهد شد.

سی امین سال بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی طلایی است تا دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش دولتی و خصوصی مورد بررسی قرار گرفته و از داشته های مثبت خود به عنوان زیرساختی برای پیشرفت در این موضوع استفاده نماییم.

ما چنان که در برنامه چشم اندازه 20 ساله برای کشور پیش بینی کرده ایم باید با بهره گیری از این فناوری به عنوان ابزار توسعه صنایع و مسایل دیگر کشور به هاب منطقه خاورمیانه تبدیل شویم.



پلان نمایشگاه
منبع خبر



الکامپ امسال خوب بود یا بد؟ Gitex2008 چطور ؟ این پرسش هایی است که در مورد نحوه برگزاری، فلسفه برگزاری و یا ماهیت کلی چنین نمایشگاهی، مطرح میشود. نمایشگاهی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار میشود به سبب تغییرات گسترده در بازار این فناوری باید تغییر کند.

باید توجه داشت که نمایشگاه خود یک رسانه است که آخرین اخبار و رویدادهای یک حوزه از دانش و بازار را ارایه مینماید. بنابراین تابع محتوای خویش است.

برای بسط این موضوع اشاره میکنم به نمایشگاههای صاحب نام و صاحب تقویم ثابت بین المللی همانند CeBIT که نسخه اصلی آن در شهر هانور آلمان برگزار میشود یا photokina که در شهر کلن آلمان برگزار میشود یا همین GITEX دبی که البته نسخه های محلی این نمایشگاهها در دیگر کشورها نیز برگزار میشوند.

با کمی دقت و مطالعه و بررسی رفتار شرکتهای بزرگ فعال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات متوجه میشویم که این رویدادها بدلایل متعدد و مختلفی به عنوان مبداء و نقطه عطف فعالیت یک کمپانی در عرضه دانش به بازار به شمار میروند ولی رفته رفته با گسترش رسانه های جمعی و اینترنت انتقال اخبار، اطلاعات و نوآوریها از طرق مختلف و سریعتر از این نمایشگاهها به عرصه ظهور میرسند و نوبرانه ای برای نمایش در سبیت و فتوکینا و جیتکس باقی نمی ماند هر چند این سه نمایشگاه بعلاوه دو یا سه رویداد نمایشگاهی دیگر در جهان هنـوز در رتبه های اول استقبال شرکتها، کارشناسان و علاقمندان خود قرار دارند.

ولی بطور کلی باید گفت صنعت نمایشگاهی رو به افول است! حال با تمام این هست و نیست ها چه باید کرد؟ نمایشگاه IT به چه صورتی باید برگزار شود و چگونه باید با تغییرات شرایط هماهنگ شد. از مشاهده و بررسی نمایشگاه‌هایی که در کشور ما برگزار میشوند به نکات ضعف ساختاری و استراتژیک آنها پی می بریم برشمردن تکراری مشکلات قدیمی و اختلاف نظرها و هزاران دلیل دیگری که مطمئنم شما کاملاً بر آنها واقفید ربطی به این باید و نبایدها ندارد آنچه در مورد این نمایشگاه میتوان گفت این است که به همان دلایلی که در بالا اشاره شد باید ماهیت چنین نمایشگاهی با این شرایط تغییر نماید.

نمایشگاه IT ما باید با استراتژی جدیدی به جلو حرکت نماید و شرکتهای ما نوآوری و سورپرایزی برای به نمایش درآوردن در این نمایشگاه داشته باشند. ITEX حرکتی است نو که با نگاهی گسترده به فناوری اطلاعات وارتباطات و همچنین وضعیت بازار کشور در نظر دارد به مبداء حرکت فناوری در کشور تبدیل شود. آن جایی که کلیه فعالین بخش خصوصی و دولتی در محیطی کاملاً حرفه‌ای با امکانات استاندارد به نمایش دستاوردهای خود می‌پردازند تا به جایی که مصرف کنندگان در جشنواره خریدی فوق‌العاده شرکت کرده و از فرصت طلایی برای تأمین کالاهای مورد نیازشان بهره‌مند می‌شوند.

در آن سو از کلیه نامداران و پیشکسوتان صنعت فناوری اطلاعات وارتباطات قدردانی می‌شود و در این سو جوانان جویای نام شرایطی را تجربه می‌نمایند تا ابتکارات و نوآوری‌های خود را به سرانجامی مطلوب هدایت نمایند.

ارسال به بالاترین خوشمزه کردن لینک mohandes Digg!

نویسندگان

نظرسنجی

    مرورگر شما کدام است ؟





پشتیبانی آنلاین

تبلیغات

  •  

     

    وبلاگ تخصصی آموزش و مقالات فوتوشاپ|کلیک کن

     

     

     

  •  

     

     

    PageRank

     

     

پیشنهاد

  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

 

اشتراک ایمیلی

با وارد کردن آدرس ایمیل تان آخرین مطالب مختلف و متفرقه را در پست الکترونیکی تان تحویل بگیرید:

Delivered by FeedBurner